piątek, 11 grudnia 2015

Dziwny dzień.....

W nocy obudziłam mnie płacząca Oliwka, od razu do niej pobiegłam...........
- Co się stało?-zapytałam troskliwie.
- Miałam sen, że zostałam sama i nikogo przy mnie nie będzie-rozpłakała się Oliwia.
- To był tylko sen.....Nie zostaniesz sama-powiedziałam wycierając jej łzy.
- Naprawdę ?-zapytała mnie z nutą nadziei w głosie.
- Naprawdę......obiecuję-oznajmiłam Oliwce.
- Zostaniesz przy mnie dopóki nie zasnę ?-zapytała się Oliwia.
- No jasne....co to za pytanie-powiedziałam i pocałowałam Oliwię w czoło.
Po 10 minutach Oliwka już spała, byłam również zmęczona. Jacek to zauważył, wziął na ręce.
Już na rękach Jacka zasnęłam.......
Rano obudziłam się o 8:00, Jacek i Oliwia byli już na nogach......
- O....śpiąca królewna się obudziła-powiedział Jacek i zaczęli się śmiać z Oliwką.
- Specjalnie dla ciebie.....pamiętasz ?-podała mi jajko na twardo.
- O...pamiętałaś, zawsze jak nocowałam u ciebie robiłaś właśnie jajko na twardo-wspominałam stare czasy.
- No właśnie-uśmiechnęła się do mnie Oliwia.
- Dziewczyny....zabieram was dzisiaj do aqua parku-oznajmił Jacek.
- W sumie....dobry pomysł-powiedziałam.
- Też tak sądzę-poparła pomysł Oliwka.
- Dobra, to się szykujcie-powiedział Jacek.
- Ok.-powiedziałam z Oliwią równocześnie.
Po 25 minutach byliśmy już gotowi, wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy w drogę.  Po 2 godzinach jazdy byliśmy już na miejscu, szybko się przebraliśmy i poszliśmy na halę basenową.
Bawiliśmy się świetnie, po chwili ja z Oliwią poszłyśmy sobie na lunch bo Jacek musiał coś zrobić.
Siedzieliśmy sobie spokojnie ale w pewnym momencie Oliwia zapatrzyła się w jeden punkt. Nie wiedziałam o co chodzi więc tam popatrzałam i ujrzałam Jacka przytulającego się czule z jakąś dziewczyną. Byłam wkurzona, nie wiedziałam co zrobić więc postanowiłam po prostu nie odzywać się do Jacka. Żeby sobie odreagować poszłam na tor pływacki. Próbowałam w ten sposób się uspokoić ale nie wyszło mi to. Gdy już wyszliśmy z pływalni, Jacek zaproponował lody ale ja się żadnym słowem nie odezwałam.
Gdy byliśmy już w mieszkaniu ja udałam się do pokoju, położyłam się na łóżku i włożyłam słuchawki rzucając na wejście swoją ulubioną playlistę. Jacek się niepokoił więc do mnie przyszedł. Zauważył, ze jestem jakaś nieobecna, wołał mnie ale bez skutku. Dopiero gdy ściągnął słuchawki z uszu, odzyskałam świadomość............
- Ola, co się dzieje ?-zapytał mnie Jacek.
- To ja ciebie powinnam zapytać co ty wyrabiasz-wkurzyłam się.
- Ale o co chodzi ?-zapytał mnie blondyn.
- O co chodzi...,jeżeli chcesz zmienić sobie dziewczynę, to po prostu powiedz mi to w twarz a nie obściskujesz się z inną przy mnie-podniosłam głos na Jacka.
- Chodzi ci o tą dziewczynę ?.....to jest moja kuzynka, właśnie wróciła z UK-oznajmił Jacek.
- O kurczę, naprawdę ?-zapytałam.
- Tak, jutro się umówiliśmy u mnie w mieszkaniu, poznacie się-powiedział z uśmiechem Jacek.
- No dobra.....przepraszam-głupio mi było.
- To co, robimy kolację ?-zapytał Jacek.
- Z przyjemnością-odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy.
Gdy zrobiliśmy powiedziałam Oliwii, że od jutra będzie mieszkała z moim ojcem, Oliwka nic nie powiedziała tylko posmutniała.....
- Hej co się stało ?-zapytałam.
- U was jest tak fajnie-powiedziała nastolatka.
- My musimy do pracy chodzić więc.....-oznajmiłam smutno.
- Wiem....ale będę mogła cię odwiedzać ?-zapytała mnie Oliwka.
- Jasne, że będziesz mogła do nas przychodzić-powiedziałam i wysłałam Oliwii ciepły uśmiech.
Jeszcze trochę rozmawialiśmy a potem wszyscy poszliśmy spać bo to był męczący dzień.
 ......................................................................................................................
Napisane ???- Napisane :D
1. Kolejne opowiadanie jutro :D
2. Co myślicie o Oliwi, bardzo przywiązana do Oli ?
3. Chcecie aby nasi kochani reżyserowie na początku 4 sezonu połączyli Olę i Jacka ?
4. Widzieliście zdjęcia Magdy M., Mariusza W., Przemysława P. Włączyli się w akcję "Szlachetna Paczka "?
Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

7 komentarzy:

  1. Świetne opowiadanie. No ja bym bardzo chciała, żeby ich połączyli :)
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    żabka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opowiadanie
    gdzie widziałaś zdjęcie?
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia są na stronie na fb Szlachetna Paczka Dolnośląskie

      Usuń
  3. Super opowiadanie. Bardzo chcę żeby ich połączyli. Gdzie widziałaś te zdj ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na facebooku, napisz szlachetna paczka lub wejdź na oficjalny fanpage pip i wpisy tam będą fotki :D

      Usuń
    2. Dzięki za info już znalazłam

      Usuń
  4. Supcio opowiadanie
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń