niedziela, 29 listopada 2015

Mam dla kogo żyć, w końcu szczęście się do mnie uśmiecha..........

-  Ola, ja też się w tobie zakochałem, ale bałem się twojej reakcji, ponieważ nie znamy się
wyjątkowo długo, ale czuje coś do ciebie, coś czego nigdy nie poczułem-takie motylki w
brzuchu-powiedział z uradowaniem w oczach Jacek.
- I co teraz będzie, ja bym chciała być przy tobie, wtulić się w ciebie, czuć się przy tobie
bezpieczna. Dziękuję ci, że się o mnie troszczysz-powiedziałam mu wszystko co czuję
po czym siew niego wtuliłam. Siedzieliśmy tak bardzo długo, po jakimś czasie Jacek
wziął mnie delikatnie na ręce i zaniósł do sypialni, przykrył mnie kołdrą a sam położył
się obok.......Wyczułam to, więc obróciłam się w jego stronę a on mnie pocałował
w czoło i mnie do siebie przytulił. Czułam się taka......niewiem jak to powiedzieć,chyba
kochana, potrzebna komuś, czułam, że mam dla kogo żyć. Z tych przemyśleń nawet
niewiem kiedy zasnęłam.
Następnego ranka obudziłam się czując delikatny pocałunek.....uśmiechnęłam się do
niego, a gdy tylko chciałam wstać on mnie zatrzymał............
- Leż, odpoczywaj, ja idę zrobić śniadanie-oznajmił Jacek.
- No dobrze-powiedziałam i dałam mu buziaka w policzek.
Po piętnastu minutach Jacek do sypialni przyniósł pyszną jajecznicę i kawę......byłam
zachwycona....................
- Naprawdę nie musiałeś tyle dla mnie robić-powiedziałam Jackowi.
- Ale chciałem-odparł z uśmiechem Jacek.
Po czterdziestu minutach jedzenia śniadania ja poszłam się wykąpać i ubrać a
Jacek poszedł pozmywać naczynia. Gdy już wszystko zrobiliśmy, usiedliśmy na
kanapie i zaczęliśmy rozmawiać.................
- Co dzisiaj będziemy  robić ?-zapytałam blondyna.
- Zapraszam cię do kina a potem na spacer-oznajmił Jacek.
- Dobry pomysł, a co teraz będziemy robić ?-zapytałam Jacka.
- Mam pomysł-powiedział a po chwili przyszedł z dużym pudełkiem, które doskonale
znałam. Był to Twister , super gra na spędzanie nudy.
Rozpoczęliśmy grę. Bardzo się z tego śmiałam co robiliśmy bo tacy młodzi to
już nie jesteśmy. Po paru godzinach zabawy udaliśmy się do kina. Film był
bardzo fajny. Następnie poszliśmy na spacer po parku, było romantycznie, śmiesznie, czułam
się bezpiecznie.................
- I jak podoba ci się ?-zapytał mnie Jacek.
- Pewnie, dziękuję ci za spacer ale muszę wracać do domu bo z tym gipsem daleko nie zajdę-zaczęłam się śmiać.
- Ola ?-zapytał mnie Jacek.
- Co się stało ?-zapytałam, nie wiedząc o co chodzi.
- Mogę cię zabrać na rękach ?-nawet nie zdążyłam mu odpowiedzieć, bo byłam już
na jego rękach.
- Jacku, no popatrz ile ludzi się na nas gapi-zaczęłam dyskuzję.
- I co z tego, po prostu zazdroszczą-zaśmiał się blondyn.
- Dobra, chodźmy bo więcej takiej zazdrości nie przetrwam-powiedział śmiejąc się pod nosem.
Po koło dwudziestu minutach byliśmy już w mieszkaniu Jacka. Zgłodnieliśmy dlatego zaczęliśmy
robić kanapki przy czym mieliśmy dużo zabawy.
Gdy już zjedliśmy kanapki, zaczęliśmy oglądać TV. Było to nudne dlatego przysypiałam trochę, a
nawet bardzo, Jacek to w porę zauważył bo pocałował mnie w czoło i zaniósł na rękach do sypialni....
- Dziękuję ci-zaczęłam.
- Ale za co ?-zapytał mnie Jacek.
- Za to, że przy mnie jesteś, troszczysz się, pomagasz i wcale z tego powodu nie marudzisz-powiedziałam z szerokim uśmiechem blondynowi.
- Olciu, połóż się już spać, bo jesteś mocno zmęczona po całym tym dniu-oznajmił mi Jacek.
- Dobranoc-dodał po chwili całując mnie w policzek i przykrywając kołdrą.
Ja szybko zasnęłam a Jacek sama niewiem, gdy zasypiałam spoglądał na mnie jak na jakoś Miss
Polski czy coś w tym stylu.
..................................................................................................
1.Następne opowiadanie będzie dzisiaj lub jutro.
2.Śmiało komętujcie....każda opinia się przyda.
3.wysyłajcie linki do swoich opowiadań.
3.Dostałam takiego kopa energi, że wszyscy się dziwią ile napisałam ( dla ciekawych, ja się nie chwalę :D ;) )
Pozdrawiam Wiktoria Rudaa
-

6 komentarzy:

  1. Świetne opowiadanie. Mam nadzieję, że next będzie jeszcze dziś :D
    Pozdrawiam i życzę weny.
    żabka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie dzisiaj dam opowiadanie :D
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  2. Daje łapkę w góre super opowi.
    1. Może by tak dziś opowiadanko??
    2. Perfekcyjny blog i super opowiadania.
    3. Cieszę się.
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie dziś opowiadanie, nie będzie może takie długie jak teraz, ale wynagrodzę to jutro :D
      Również życzę weny
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń