niedziela, 14 sierpnia 2016

Pytania...Wrocław...Błagam was o pomoc :D

Mam prośbę/pytanie :)
Zamierzam do końca sierpnia przyjechać do Wrocławia (od mojego miasta 80km Xd)
No i mam pytania:
1. O której godzinie powinnam zacząć zwiedzanie?  :)
2. Co warto tam odwiedzić?  :)
3. Czy normalnie mogłabym pojechać do grupy ATM żeby (znaczy jakbym miała szczęście Xdd)  poznać naszą ukochaną załogę?  :)
3a. A jeżeli tak to czy jest jakaś szansa na komunikacje w te tereny?  :)
4. Czy ktoś z was mieszka we Wrocławiu i mógłby/chciałby mi potowarzyszyć mi przez ten jeden dzień ? :) (pytam się o to bo do Wrocławia teraz nie miałam ogóle czasu przyjechać i moja orientacja w tym mieście jest bardzo kiepska Xdd Hehe)
Mam nadzieję, że ktoś mi odpowie bo naprawdę mi na tym zależy :D
Pozdrawiam Wiktoria Rudaa
P. S. Następne opowiadanie pojawi się jutro :)

10 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę ci pomóc bo nie wiem prawie nic. Ale wiem jedno jak byś rozmawiała z naszą załogą i byś się coś dowiedziała czy Ola i Jacek będą razem to proszę napisz
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ok. :D W ogóle i tak dziękuję ci za komentarz :) Jak bym ich nawet spotkała to i tak na 100 % musiałabym o to zapytać hihi
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  2. Niestety nie mogę ci pomóc bo nie wiem prawie nic. Ale wiem jedno jak byś rozmawiała z naszą załogą i byś się coś dowiedziała czy Ola i Jacek będą razem to proszę napisz
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja nie mieszkam jakiś blisko od Wrocławia, a wręcz daleko. Ale dla Ciebie postanowiłam czegoś poszukać na Internecie, może chociaż to Ci jakoś pomoże.
      ZOO - tak dobrze czytasz podobno jest ono bardzo ładne
      Rynek
      Ostrów Tumski
      Park Japoński
      Jeśli chodzi o godzinę to już zależy od Ciebie. Z rana pewnie będzie mniejszy ruch, a po południu pewnie większ. Ale na pewno Wrocław nocą jest piękny. Więc ja bym najchętniej poszła na spacer po ulicach Wrocławia wieczorem, a po południu bym zwiedziła. W pozostałych pytaniach niestety już nie mogę Ci pomóc. Ale zabiesz ze sobą mapę, włącz ja na telefonie i na pewno znajdziesz to czego zechcesz i się nie zgubisz.
      Pozdrawiam i życzę miłej podróży.
      S.t.o.

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuję za taką dokładną odpowiedź :)
      Na pewno większość z twoich propozycji bo tak: rynek jest świetny-w tamtym roku byłam :) Do zoo jeżdżę do tej pory żeby nadal czuć się jak dziecko...ale ogólnie w takim zoo spotkałam naprawdę wiele ciekawych zwierząt :D W parku Japońskim jeszcze nie byłam i w sumie chętnie obejrzę to miejsce :) Ale bardzo ciekawi mnie jednak ten Ostrów Tumski, co to jest ? jakbym mogła zapytać :) Bo pierwszy raz w sumie o tym słyszę Xdd Godzinę ustaliłam z rodzicami :) Wyruszam rano pociągiem i prawdopodobnie będę tam w weekend by móc w późny wieczór przejść się na te świecące i grające fontanny a potem może do rynku :)
      Bardzo ci dziękuję :*
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  4. Nie mieszkam we Wrocku, ale mogę polecić Sky Tower (widok stamtąd jest zajebisty), na Wystawowej 1 są fontanny i tam są pokazy (najlepiej iść tam wieczorem). Rynek oczywiście, zoo, afrykarium (czy jakoś tak), na panoramie racławickiej jest super i jeszcze jest, w którymś miejscu, że gondolą można po Odrze popływać. A co do tego ATM-u, to słyszałam, że to nie taka prosta sprawa. Poza tym równie dobrze mogą gdzieś we Wrocławiu nagrywać. Moja koleżanka miała to szczęście, że Wojtka Sukiennika i Mariusza Węgłowskiego widziała na rynku na przykład. Życzę Ci szczęścia, żebyś ich gdzieś spotkała.
    Ps. Jeśli chodzi o zoo i afrykarium to nie od piątku do poniedziałku, bo wtedy są mega kolejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję :) Sky Tower faktycznie jest niesamowity bo w tamtym roku sobie pojechałam. Twoją radę prawdopodobnie wykorzystam bo po prostu chcę zajebiście zakończyć tegoroczne wakacje :D
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  5. Odwiedzić warto afrykarium w zoo pawilon czterech kopuł panoramę Racławicka sky tower rynek i oczywiście plan serialu
    Pozdrawiam (^v^)

    OdpowiedzUsuń