niedziela, 31 lipca 2016

Hej.... Dawno mnie tutaj nie by艂o-wiem 馃槒馃様Pow贸d jest jeden....wakacje 馃憣馃憣馃槂馃槂
W艂a艣nie wracam ze swojej BARDZO dalekiej podr贸偶y 馃挀馃挀 A, 偶e by艂o tak daleko nie mia艂am mo偶liwo艣ci pisania opowiada艅 :( Przygoda wakacyjna by艂a tak d艂uga, 偶e a偶 nie wierz臋, 偶e mia艂am przyjemno艣膰 tam wyjecha膰...jednak jest to dla mnie troch臋 przykro 馃槬馃槬馃槬馃槥馃槥馃槥 Ale teraz jestem silna i m贸wi臋: jutro kolejne opowiadanko 馃槏馃槏馃槏馃槂馃槂
Wi臋c czekajcie cierpliwie 馃槂馃槂馃槂馃槂馃槝馃槝馃槝馃槝
Pozdrawiam Wiktoria Rudaa ❤❤❤
P.s. masakra jaki dzisiaj upa艂 XD馃槀馃槀馃槀 Teraz bym ch臋tnie wskoczy艂a do morza ale w sumie musia艂abym ju偶 wyskoczy膰 jak poparzona z auta Haha 馃槀馃槀馃槀

3 komentarze:

  1. Tak si臋 ciesz臋 偶e wr贸ci艂a艣. Nie mog臋 doczeka膰 si臋 jutrzejszego dnia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Aleksandra

    OdpowiedzUsu艅
  2. Tak si臋 ciesz臋 偶e wr贸ci艂a艣. Nie mog臋 doczeka膰 si臋 jutrzejszego dnia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Aleksandra

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nareszcie! !!
    Czeka艂am czeka艂am i jeste艣.
    Nareszcie.
    Ju偶 nie umi臋 si臋 doczeka膰.
    Fear of the dark

    OdpowiedzUsu艅