艣roda, 29 czerwca 2016

Powracam :D

Witajcie kochani 馃槏馃槏
Dawno mnie tu nie by艂o-dobrze o tym wiem :) Ko艅c贸wka roku szkolnego by艂a bardzo zarobiona o poprawianie przer贸偶nych ocen przez co nie mia艂am czasu na bloga. Mam nadziej臋, 偶e o mnie nie zapomnieli艣cie chocia偶 mieli艣cie do tego prawo Xdd
A wi臋c tak...jutro wstawi臋 opowiadanie na bloga i b臋d臋 nadal kontynuowa艂a wcze艣niejsz膮 seri臋 馃槏馃槏馃槈馃槈馃槈
Pozdrawiam was gor膮co i do zobaczenia :D
Wiktoria Rudaa
PYTANIA:
Jak tam zako艅czenie roku szkolnego?  Ja ju偶 wam napisz臋, 偶e mam 艣redni膮 4.25 馃槂
A wy to jakich klas idziecie lub czy opuszczacie swoje szko艂y i wchodzicie w progi nowych szk贸艂????

4 komentarze:

  1. Ciesze sie 偶e wracasz.
    Ja mam 艣redni膮 5.25 no niestety w moim wypadku nie ma co sie chwali膰.
    Niestety opuszczam progi mojej ukochanej szko艂y. Gimnazjum sie sko艅czy艂o i nie wr贸ci wiecej. By艂o trylion wylanych 艂ez ale czasu zatrzyma膰 nie idzie. W podstaw贸wce nigdy nie zaklimatyzowalam sie tak jak w gimnazjum. Mam nadzieje ze w liceum r贸wnie偶 poznam takich cudownych ludzi.
    A ty jak sie czujesz jako najstarsza w szkole?
    Alicja

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzi臋ki za komentarz :* Opuszczanie kogo艣 kogo zna艂am tyle lat te偶 nie jest dla mnie czym艣 fajnych chyba ze wzgl臋du na moj膮 s艂ab膮 psychik臋 :/
      Ale i tak 偶ycz臋 ci 艣wietnej szko艂y i najlepszych znajomych :)
      Najstarsza mo偶e nie jestem ale i tak w mojej szkole trudno si臋 po艂apa膰 kto kim jest z chyba powodu, 偶e mamy tak du偶膮 szko艂臋 Xdd
      Pozdrawiam i czekam na next u ciebie z niecierpliwo艣ci膮 hehe :*
      Wiktoria Rudaa

      Usu艅
  2. Moja 艣rednia to 5,1. Od wrze艣nia b臋d臋 chodzi艂a do 1 gimnazjum a ty?

    OdpowiedzUsu艅