środa, 1 czerwca 2016

Ostatnie 2 odcinki 4 sezonu :)

Ostatnie odcinki 4 sezonu naszego serialu były aż niesamowite <3 Wszystkie wydarzenia jakie miały w tym czasie miejsce były wręcz moim zdaniem szokujące o czym można było się dowiedzieć :) Przed ostatni odcinek sezonu był dla mnie świetny ale jestem ciekawa co wy napiszecie na temat np. Mikołaja, który pobił dilera co sprzedał dopalacze Dominice ???? Co się stanie z Mikołajem ? Czy będą tego jakieś konsekfencje ??? Zobaczymy już we wrześniu :) A teraz przejdźmy do Oli...
To jak się w ogóle stawiła za tym, że to nie było samobójstwem zrobiło na mnie ogromne wrażenie :D Jednak zdziwieniem dla mnie było to, że dali w to całe zamieszanie Szybkiego.
Jednak dzięki temu ten cały sezon miał w tle nutkę niepokoju oraz tej chęci zaciekawienia :D
Ogromne wrażenie pokazała też Ola w ostatnich sekundach odcinka :)...kiedy prosto z mostu spytała się już z przekonaniem o jego uczuciach podczas zabójstwa.
A teraz czas na Emilkę i Krzyśka :)...
Ostatnie odcinki u nich na patrolach też były zachwycające i pełne ciekawych zjawisk :)
Ale nie przedłużam i przechodzę do konkretów-ostatniego odcinka.
Oglądając go aż w niektórych momentach nie miałam pojęcia o czym myśleć hehe...jednak
kiedy walnęli Emilkę aż do nieprzytomności miałam ochotę zrobić im to samo co zrobił Mikołaj temu dilerowi :) Odcinek ten miał dużo fragmentów raczej do rozweselenia i poprawienia sobie humoru :)...Patrol pieszy w ich wykonaniu nie mógł być nudnh :) Po wyjaśnieniu, złapaniu przestępców czas na mój ulubiony fragment tego odcinka :) <3 Kolacja Emilki i Krzyśka :) Wszystko wyglądało tak realistycznie i tak po ludzku a nie jakieś wielkie wyobrażenia hehe...Przecież nie ma to jak na romantycznej kolacji jeść najlepsze naleśniki ever <3 Co nie ??? Potem oczywiście nasz Tosiek musiał się jeszcze bardziej postarać i wyjść z pokoju włączając muzykę do panującego klimatu :) Kilka kroków i buuum <3....marzenie większości widzów tego serialu się spełniło :) <3 Emilka i Krzysiek zrobili to o czym dłuuugo rozmawialiśmy i dyskutowaliśmy w przeróżnych miejscach...czy to w internecie....czy nawet miałam z kim o tym pogadać-co było dla mnie miłym osiągnięciem :)
Więc kończę to bo już chyba wszystkich zanudziłam hehe :) A więc podsumowując :)  Sezon ten był niesamowity :) <3 Nie wiem jak to wyrazić słowami...niesamowite, najlepsze, najspanialsze ??? :) i jeszcze wiele, wiele innych takich wyrażeń <3
To teraz tak kończę, kończę :)
Kolejne opowiadanie niebawem :)
Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

1 komentarz:

  1. To tak. Moja opinia znajduję się na asku. Nie wiem czy widziałaś.
    Ja po prostu jestem wniebowzięta z powodu tego pocałunku. Mam tylko nadzieję że nie zrobią z tego czegoś podobnego do związku Olki i Jacka. Bo to była by już kompletna klapa.
    Co do Mikołaja to szok. Walczy z policjantami którzy biją obywateli a sam jednego pobił. Ah...
    A zaskoczyła mnie otwartość Olki... xD ,,Co pan czół mordując mojego ojca" po prostu szok.
    zapraszam do mnie na ostatnią część(dzisiaj się pojawiła) przed krótką przerwą
    Wiesz może jaki tytuł ma piosenka która kończy sezon?
    Alicja

    OdpowiedzUsuń