piątek, 4 marca 2016

2.23

(...)
- Może miałabyś ochotę na romantyczny piknik ?-zapytał z uśmiechem Jacek.
- Dobry pomysł-odpowiedziałam przytulając się do blondyna.
- To super-odparł Jacek.
- Ale trochę później bo jestem jeszcze nie
do końca na siłach-powiedziałam.
- Czyli idziesz się jeszcze położyć ?-zapytał blondyn.
- Taak-odpowiedziałam leniwie.
Gdy leżałam w sypialni, próbując zasnąć zadzwoniła do mnie-Emilka ?...
- Cześć, co się stało ?-zapytałam widząc zapłakaną przyjaciółkę.
- Ten nowy dyżurny to jakiś zboczeniec i psychopata-powiedziała płacząc Emilka.
- Dobra, przyjć do mnie bo taka rozmowa to nie na kamerkę-oznajmiłam.
- Ok. Dziękuję ci-odparła czarnowłosa.
- Nie ma za co-powiedziałam lekko się uśmiechając.
Po rozmowie...
Gdy skończyłam rozmowę poszłam do salonu gdzie oglądał film Jacek.
- Emilka do nas przyjedzie-oznajmiłam.
- Ok. Ale coś się stało ?, bo nie wyglądasz zbyt dobrze-odparł blondyn.
- Emilce coś się stało. Jak dobrze zrozumiałam to chodzi o tego praktykującego dyżurnego-powiedziałam.
- Aha-odpowiedział Jacek.
40 minut później...
- Cześć Emilka, wchodź-zaprosiłam przyjaciółkę do mieszkania.
- Cześć-odpowiedziała Emilka ocierając łzy chusteczką.
- To powiedz mi, co się stało ?-zapytałam delikatnie.
- On...on mnie z zgwałcił-odpowiedziała Emilka po czym wybuchnęła płaczem.
- Ale kto ?-zapytałam w szoku.
- Ten praktykujący dyżurny-oznajmiła czarnowłosa.
- Ale kiedy ?
- Na nocnej zmianie, przyszłam do jego gabinetu by dać mu jakieś dokumenty od komendanta i po prostu mnie czymś walnął. Gdy się ocknęłam leżałam obolała i goła na podłodze-oznajmiła załamana Emilka.
- A byłaś już z tym na komendzie ?-zapytałam.
- Nie ale zaraz pójdę-odpowiedziała czarnowłosa.
- Ok. Jak coś wiesz,.że możesz zawsze na mnie liczyć-oznajmiłam.
- Wiem, dzięki-odpowiedziała Emilka.
Gdy Emilka wyszła ja poszłam do Jacka, który akurat popijał kawę...
- Tobie też zrobić ?-zapytał Jacek gdy mnie zobaczył.
- Niee, teraz to idę się wyspać-oznajmił lekko się uśmiechając.
2 godziny później...
Właśnie wstałam, myśląc o tym, że po długim czasie nareście się wyspałam...
- Hej, wyspana ?-zapytał z uśmiechem Jacek.
- Teraz to tak-odpowiedział z uśmiechem.
- No to się zbieraj-oznajmił blondyn.
- Ok.
Po tym jak ja się przebrałam wyszliśmy z domu, weszliśmy do samochodu. Jechaliśmy krótko z czego się cieszyłam, okazało się, że Jacek zorganizował piknik przy Odrze. Widok był cudowny...
*******************************************Witam was po krótkiej przerwie :) (ostrzegałam, że mogą być przerwy xD)
Więc mam nadzięję, że się podobało opowiadanie :D
Jestem przygnębiona tymi 2 odcinkami chociaż jest jeden tego plus :D
Jacek znalazł Olę achh ten jego strach o nią. Słodkie <3
Ale przykra jednak jest śmierć Wysockiego  :'(
Komentujcie, piszcie opinie, sugestie :D
Pzd Wiktoria Rudaa
P. S. Fotki :D




















10 komentarzy:

  1. Super opowiadanie. Czekam na next i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za komentarz :D
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  2. Super opowiadanie. Jak poszły egzaminy?
    Co do odcinkow to jestem w rozsypce... Ola walczy o życie znaczy juz nie bo sie obudziła. To przerażenie Jacusia i ze on ja znalazł. Nw czy dobrze zlyszlam ale on w 133 odcinku do niej kochanie chyba powiedział. Ah jakie to slodkie :) no i taki uradowany Jak sie dowedzial ze siw wybudziła. Mam nadzieje ze to wstep do ponownego zostania parą
    ah ale długi kom.dzisiaj
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW...wielkie dzięki za tak DŁUGI komentarz :D
      Hmmm egzaminy...może być xD
      W sumie też w pierszym odcinku na końcówce coś w tym stylu usłyszałam achh kochanie <3 Coś czuję, że znowu między nimi coś zajdzię <3 Oby jak najszybciej ^_^
      Chociaż szkoda mi komendanta 1 odcinek był nieco zabawny z udziałem Wysockiego hehe. Te jego żucenie na Grudę, aż się mój brat uśmiał HAHA
      Nie no, nie przedłużam ale dzięki za komentowanie :)
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  3. Świetny rozdział,naprawdę,ale bardzo szkoda mi tu Emilki ;c
    Co do odcinków-emocje,emocje jeszcze raz emocje.Ale mi to się podoba.Oczywiście nie mam tu na myśli śmierci Wysockiego,bo tutaj płakałam jak bóbr,ale ogólnie początek sezonu z rozmachem.I to jest dobre xD
    Pozdrawiam serdecznie i życzę weny c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za komentarz :D
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  4. Świetne opowiadanie
    Pozdrawiam i czekam na next Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za komentarz :D
      Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

      Usuń
  5. Świetne opowiadanie. Z niecierpliwością czekam na next.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    S.t.o.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super opowiadanie . Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń