piątek, 1 stycznia 2016

Mam problem....

Mam pytanie do osób korzystających z bloga. Sprawa wygląda tak, że jakaś osoba kopiuje moje opowiadania/miniatórki :( Co z takim czymś powinnam zrobić.....jest mi przykro bo długo się namęczę nad pomysłem na nowe opowiadanie a jakaś osoba dosłownie bezczelnie mi kopiuje a potem wstawia na bloga, przywłaszczając sobie moją własność :(
Bardzo proszę o pomysły co z tym mogę zrobić bo jest mi po prostu przykro.
Pozdrawiam Wiktoria Rudaa
P. S.Opowiadanie wstawię dzisiaj :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No właśnie kto ? Trzeba być naprawdę bezczelnym żeby kopiować cudzą własność. Co powinnaś z tym zrobić to nie wiem (nigdy nie miałam takiego problemu)

      Usuń
  2. Ale jak doslownie takie same?
    Bezczelność. Rozumiem jeszcze jak pomysł. No jednak piszemy blogi o tej samej tematyce. Tylko jak już pomysł to chociaż zapytać czy można... Nie przejmuj sie niezmienimy tego... a niemozna tego gdzieś zglosić?
    Alicja
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kopiuje pisze to co mi się ciśnie na język. Jak uważacie że kopiuje to usunę bloga i przestanę czytać wasze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to uczucie, ode mnie też kopiuje pewna osoba. Najlepiej nic samemu nie zrobić i zbierać pochwały za cudzą twórczość :') Jeszcze, gdy im to powiedz, to mają to w dupie i nie widzą własnej winy.
    Eghem... Nie wiem, czy ludzie wiedzą, że istnieje coś takiego, jak PRAWA AUTORSKIE!
    ~Ivory

    OdpowiedzUsuń
  5. To co...nam usunąć? Ok. Usunę.

    OdpowiedzUsuń