sobota, 30 stycznia 2016

2.6

*Ola*
Siedziałam właśnie z Emilką, popijając herbatę...
- Ola...-zaczęła niepewnie Emila.
- Tak ?-zapytałam.
- Co myślisz o Jacku ?-zapytała Emilka.
- Świetny facet-oznajmiłam.
- Tylko ?-zapytała Emilka.
- Taki czuły-powiedziałam rozmyślona na temat Jacka.
- I...-drążyła nadal temat.
- Troskliwy-powiedziałam.
- Coś jeszcze ?-zapytała rozbawiona Emilka.
- Słodki, inteligentny, wrażliwy-wymieniałam.
- Ohhh...czyli się zakochałaś-oznajmiła Emilka.
- No nie...ale jednak się całowaliśmy-oznajmiłam nieświadomie tego co teraz właśnie się wypaplałam.
- I ty mówisz, že się nie zakochałaś-powiedziała rozbawiona Emilka.
- No tak-odpowiedziałam po czym usłyszeliśmy dzwonek. Gdy otworzyłam drzwi ktoś wszedł do mieszkania po czym zostałam z Emilką ogłuszona.
*Jacek*
Właśnie siedziałem z Mikołajem w barze, nie zamierzaliśmy pić arkoholu, ponieważ przyjechaliśmy samochodami. Zamówiliśmy sobie napoje oraz frytki, zaczęliśmy rozmawiać...
- Jacek...-zaczął Mikołaj.
- Tak ?-zapytałem.
- Co myślisz o naszej Oli ?-zapytał Mikołaj.
- Piękna kobieta-odpowiedziałem.
- Tylko ?-zapytał Mikołaj.
- Taka czuła i delikatna-powiedziałem.
- I...-Mikołaj nadal drążył temat.
- Troskliwa i wyrozumiała.
- Coś jeszcze ?-zapytał rozbawiony Mikołaj.
- Taka słodka, wrażliwa ale i stanowcza-oznajmiłem z uśmiechem.
- Ach...Czyli się zakochałeś-oznajmił Mikołaj.
- Może...kto wie-powiedziałem i uśmiechnąłem się na myśl o Oli.
Po chwili pogadanki usłyszałem dźwięk SMS, odczytałem go po czym zrozumiałem, że Ola jest na zewnątrz .
Byłem tym trochę zdziwiony ale wyszłem z Mikołem bo przy okazji chcieliśmy się przewiedvmczyć.
*Ola*
Obudziłam się w jakimś pustym pokoju, był w nim: Jacek, Mikołaj i Emilka. Wystraszyłam się i zaczęłam wszystkich budzić. Najpierw podbiegłam do Jacka...
- Jacek, obudź się-delikatnie szturchałam Jacka a on po chwili się obudził.
- Ola ? Co ty tu robisz ? Gdzie my jesteśmy ?-zapytał zdezorientowany Jacek.
- Ogłuszyli nas-oznajmiłam po czym zaczęłam płakać.
- Ola, bedzie dobrze. A teraz chodźmy obudzić resztę-próbował mnie pocieszyć Jacek.
- Ok.-powiedziałam smutno.
- Ejj...głowa do góry-oznajmił Jacek.
- Łatwo ci mówić-oznajmiłam.
- Bo wiem, że dla ciebie jest to łatwe tylko musisz tego chcieć-oznajmił Jacek po czym mnie mocno przytulił.
Następnie podchodziliśmy do innych naszych przyjaciół i ich budziliśmy. Na szczęście nic im poważnego się nie stało.
*******************************************
Hej :D
Mam nadzieję, że się podobało :)
Komentujcie, piszcie opinie, sugestie :D
Następne opowiadanie być może pojawi się nawet jutro :D
Nic wam nie zdradzę xD :D ^_^
Pzd Wiktoria Rudaa

12 komentarzy:

  1. Super opowiadanie...
    Mi się wydaje że to ta dziewczyna co niby Jacek jest jej :) (porwała ich)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że nie będzie 1 osoby a aż 4 :D
    Zobaczysz chyba jutro :) Mam nadzieję, że ci kolejne się spodobają bo wymyślałam je z myślą o tobie xD :)
    Dzięki za komentarz :)
    Pzd Wiktoria Rudaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z myślą o mnie? Nie było trzeba...Ah już się boje... Ale chciała bym zauważyć że lubię wesołe opowiadania. Tematyka porwań mniej mnie interesuje :D
      Alicja

      Usuń
    2. Nie martw się xD Jak dobrze pomyśle nad napisaniem to naprawdę nie będzie aż takie straszne xD :D :)

      Usuń
    3. Oby... Bo moje serce kolejnej tragedii nie przetrzyma...
      A.

      Usuń
    4. To co dodasz dzisiaj next?
      Alicja

      Usuń
  3. Świetnie!
    Myślę że to ta dziewczyna i może Szymon and Beata.(porwali ich)
    Może tak dzisiaj next? Plisss to ja też dodam.
    Pozdrawiam

    SM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczeże...bym chciała napisać ale mam wadę bo gdy piszę wieczorem jestem bardzo senna, w połowie zasypiam i budzę się o 3 w nocy i jakby nigdy nic kończę pisać roździał xD
      Może jak nie idziesz wogóle dzisiaj spać to może coś napiszę xD....ale nieobiecuję :)
      Dzięki za miły komentarz :)
      Pzd Wiktoria Rudaa

      Usuń
  4. Super opowiadanie. Czekam na next.
    Pozdrawiam
    żabka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opowiadanie . Czekam na next . Pozdrawiam i życzę weny Ela

    OdpowiedzUsuń