środa, 9 grudnia 2015

Brak tytułu.........

Następnego ranka......
- Olka wstawaj-budził mnie Jacek.
- Co chcesz ??!!....Wiesz, która godzina !-powiedziałam zaspanym głosem.
- Tak wiem, ale twój ojciec do mnie zadzwonił....-zaczął Jacek.
- Czego on chciał ?-zapytałam nadal zaspanym głosem.
- Powiedział mi abym tobie przekazał, że masz dzisiaj nocną zmianę-oznajmił Jacek.
- No trudno......Dobranoc-powiedziałam i poszłam spać.
3 godziny później się obudziłam, byłam wyspana jak nigdy. Poszłam do Jacka, który oglądał sobie telewizję.....
- Cześć przystojniaku-przywitałam się z Jackiem.
- Cześć piękna, wyspana ?-zapytał mnie blondyn.
- Wyspana jak nigdy a ty ?-oznajmiłam z uśmiechem.
- Wiesz...w łóżku mi się nudziło a zasnąć już nie mogłem więc.....-przerwałam Jackowi.
- Mogłeś zabrać się za moją książkę, na pewno byś zasnął-powiedziałam i zaczęłam się śmiać.
- Zapamiętam na przyszłość-powiedział Jacek i również zaczął się śmiać.
- Co teraz będziemy robić ?-zapytałam.
- Mam pomysł- oznajmił Jacek po czym wziął na ręce i zaniósł do sypialni, położył na łóżku i tym samym zaczęliśmy sobie słodzić. Po pewnym czasie Jacek zaczął mnie całować, wiedziałam o co mu chodziło...też tego chciałam ale trochę się bałam bo to miał być mój pierwszy raz.......
- Ufasz mi ?-zapytał mnie Jacek.
- Pewnie, że tak-powiedziałam.
- Chcesz tego?-zapytał mnie blondyn.
- Bardzo.....ale się tego boję.
- Wiesz, że nie zrobię tego wbrew tobie-oznajmił Jacek.
- Wiem o tym, ale ja tego chcę-oznajmiłam.
- Kocham cię-powiedział Jacek.
- Też cię kocham-oznajmiłam potem wszystko stało się bardzo szybko, pierwszy raz był bardzo udany. Po tym zasnęliśmy wtuleni w siebie.
4 godziny później........
Obudziłam się pierwsza, popatrzałam na Jacka ''Jaki on słodki'', powiedziałam w myślach, następnie ubrałam się i wyszłam na miasto coś zjeść...
Wybrałam mojego ulubionego kebaba z frytkami, sosem meksykańskim a na dnie była pyszna surówka. Gdy ją zjadłam postanowiłam, że pójdę sobie na grób mamy: pomodlić się, posprzątać i dobrze spędzić swój czas. Gdy byłam już przy grobie mamy zauważyłam kwiaty i znicz jeszcze zapalony.
Wiedziałam, że był dzisiaj mój ojciec bo on zawsze kupował take kwiaty. Sama położyłam bukiet kwiatów i dużego znicza. Gdy już miałam opuszczać cmentarz zawołał mnie......Jacek.
Byłam ciekawa jak mnie tu znalazł....
- Hej co ty tutaj robisz ?-zapytałam zaciekawiona.
- Ciebie nie było więc postanowiłem pójść na grób mojego brata-powiedział smutny Jacek.
- Twojego brata ?...On nie żyje?-zapytałam zdziwiona.
- Facet pod pływem postanowił sobie zrobić przejażdżkę po mieście a mój brat wtedy wracał z pracy, przechodził jak normalny człowiek po pasach. To był 6 lat temu a ja nadal nie mogę o tym zapomnieć- powiedział smutno Jacek.
- Przykro mi-oznajmiłam smutno.
- Dobra zmieńmy temat...zawieść cię na fabrykę ?-zapytał mnie Jacek.
- W sumie dobrze by się złożyło więc ok.-oznajmiłam.
Po 15 minutach byłam już na komendzie, poszłam się przebrać a następnie na odprawę. Nocną zmianę miałam mieć z Emilką, moją przyjaciółką. Byłam z tego powodu szczęśliwa. Pierwsze zgłoszenie dotyczyła Oliwię Wysocką...
- Dzień dobry sierż. Emilia Drawska, post. Aleksandra Wysocka- przedstawiła nas Emilka.
- Dzień dobry Oliwia Wysocka-była to moja bliska kuzynka.
- Co się stało ? Co pani chciała zgłosić ?-zapytałyśmy ale też wiedziałyśmy, że nie będzie łatwo gdyż ta osoba nie ma skończonych 18 lat.....
..................................................................................................
Hejka kolejne opowiadanie napisane :D
1. Kolejne opowiadanie będzie jutro :)
2. Jak myślicie, o co chodzi z tym zgłoszeniem ?? :)
3. Kto zaklepał sobie 22 lutego 2016 godz. 21:40, TVP 2.....Bo ja tak :D ( chodzi o telekamery 2016)
4. Pamiętajcie, że głosować można do 04.02.2016 :)
5. Dziękuję wam za 2 tysiące wyświetleń........wspaniali, kochani jesteście <3 <3 :* :* [Y]
Pozdrawiam Wiktoria Rudaa

5 komentarzy:

  1. Extra opowiadanie. Czekam na next.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    żabka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opowiadanie ;)
    Nie wiem o co chodzi z tym zgłoszeniem, ale mam nadzieje, że to nic poważnego. Ja też będę oglądać rozdanie Telekamer. Już zagłosowałam. Należy Ci się tyle wyświetleń, świetnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opowiadanie
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opowiadanie. Czekam na next i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń