sobota, 28 listopada 2015

Pierwszy post :)

Cześć, to jest mój pierwszy post. Opowiadania będę pisała w temacie mojego ulubionego serialu ''Policjantki i policjanci''. Będą opowiadane tam szczegóły dni pracy policjantów i ich życie prywatne. Zamierzam pisać jak na razie opowiadania o patrolu 005 (Post. Aleksandra Wysocka, Asp. Mikołaj Białach ). Ja oczywiście jestem za związkiem Oli i Jacka ( Jacek-Asp. Jacek Nowak ). O nich będą zazwyczaj wątki prywatne, ale zaczne od samego początku czyli od pierwszego dnia Jacka. Opowiadania bedę starała się pisać jak najczęściej, ale mogę się czasem opuścić bo jak jest napisane o mnie jestem uczennicą gimnazjum. Ale żeby nie było jak napiszę opowiadanie na karce A5, spokojnie napiszę 4 strony więc na pewno będziecie zadowoleni. Mam nadzieję, że ktoś będzie miał ochotę czytać moje opowiadania a ja z chęcią będę oglądała i czytała wasze opowiadania ;)
P.S. Ile będzie komentarzy tyle dam faktów o sobie,
P.S. Już niedługo pierwsze opowiadanie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz